همه چیز درباره آرتمیس فاول

هر چیزی که بخواهید در باره ی کتاب آرتمیس فاول هست

با کاراکتر ها آشنا شوید

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

آرتمیس

لفل

داماوویی باتلر

ن

سروان هالی شورت

ن

سرهنگ جولیوس روت

ه


سنتور فلی

س

مالچ دیگامز

....

برایر کادگیون

ن

با عرض معذرت تصویری از اُِپال کوبویی پیدا نکردم اگه پیدا کنم حتما میزارم

  • دانیال صدری

نظرات  (۳)

سلام
آرتمیس فاول به نظر من بهترین رمانی هست که خوندم و شخصیتش دقیقا همونیه که من دوست دارم. باهوش، سریع الانتقال، دارای یه زبان نیشدار، معتقد به انجام دادن نهایت تلاش، خستگی ناپذیر، تسلیم نشدنی، گاهی اوقات دوست داشتنی، تاثیر گذار، دارای یه دید متفاوت نسبت به همه چیز، بی توجه به قانون(زیاد خوب نیست ولی حتی این فاکتور هم مورد علاقه ی منه!)، ریز بین و عاشق علم! به جرات میتونم بگم 70 درصد خصوصیاتش دقیقا مطابق با 70 درصد خصوصیات خود منه و بهترین تفریحش هم مثل من فکر کردنه. شاید به خاطر اینه که خیلی دوسش دارم. بخاطر همین از اینکه این مطلبو گذاشتین ممنونم. راستی همیشه سعی کنین توی زندگی تون آرتمیسی فکرکنین(البته منظورم آرتمیس کتاب هشتمه نه آرتمیس کتاب اول) اینجوری میتونین به هر سیاهی توی زندگی تون پیروز بشین.

بهترع که خودتونو با آرتمیس مقایسه کنین آرتمیس خیلی بهترع از هر شخصیه که تو دنیا تاحالا وجود داشته کسایی هم که ادعا میکنن مثله اونن یا یکم شبیهشن بهترع که اول چند کار بزرگبکنن مثله آرتمیس بعد ادعا کنن

آرتمیس خیلی بهتر از هر ادمیه که تو دنیا وجود دارع اصلا خوشم نمیاد که ادمای احمق خودشونو با بهترین انسان دنیا مقایسه کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی